سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

میشِکنم شیشه ی غم

ثبت شده درتاریخ یکشنبه10دی1391به شماره سریال214481درسایت شعر نو

سایتهای :شعر1 – شعرناب – فیس بوک

امشب دارم زخمِ دلُم ،ازهمه پنهون میکنم

ابرچشای خسته روُ، روسینه بارون میکنم

امشب غم وناله چرا، مهمون این خونه شده

غم داره آوازمیخونه، دیده روگریون میکنم

امشب میخوام تنها باشم، تابشینم کنارخود

باکسی حرفی نزنم ، خنده را زندون میکنم

امشب می وُمیخونه هابسته شده به روی من

زیرچراغ کورشب ، دردم وُ درمون میکنم

بوئی زعشق وعاشقی دیگه نمونده تودلم

این دلِ دیونه ی خود ، له زیرسندون میکنم

امشب میخوام فرارکنم، جائی که تنهائی باشه

گرچه میدونم غصه روُسربه گریبون میکنم

مُردم ازاین دربه دری ،عشقی نشد نصیب من

میشِکنَم شیشه ی غم، قصه روپایون میکنم

s@rv

این ترانه  را پس ازخواندن مقاله ی ارزشمنداستاد،سرکار خانم فاطمه لشکری( راجیل کرمانی ) عزیز به تصویر کشیدم وتقدیم میکنم به این بزرگواردرسایت شعرنو

نظرات 2 + ارسال نظر
کیمیا سلمان نوری. سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ http://kimiasa.persianblog.ir

درود جناب لقمانی


بسی زیباست

صفورا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ب.ظ http://delneveshtehayesaba.blogfa.com

درود بر شما سرور بزرگوار
زیبا بود و دلنشین گرامی
پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد