سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

برای حامد (تقدیمی)

تقدیم به استادبزرگوارم دکتر حامد زرین قلمی عزیز

ویاران گرامی ام استادالبرزواستادرحیق گرانقدر

ثبت شده درفیس بوک 24/10/91

**

دلم تنگه ، هوای دیدن روی توحامد

ندارم من نشانی ازسرکوی توحامد

اگرچه عاقبت هم گم شوم درکوره راهم

بدون پرچگونه پرکشم سوی توحامد ؟

خوش ازآن لحظه باهم درمیان باغ البرز

لمیدم من کنارپا وُزانوی توحامد

چراازحال ماهم بی خبر گشتی توحامد ؟

که حیران گشته ام! فکرکجاهستی توحامد

رضا وُ احمدازحال دلِ من کی بدانند !!

بگوبراین دل زارم کشنددستی توحامد

شب وروزم شده میخانه ها،آواره بودن

نمیدانی غم وغصه دراین مستی توحامد

دگردنیای بی معنا کبابم کرده حامد !

می ومیخونه ومستی خرابم کرده حامد

زدوری شمایاران چنان افسرده حالم

طبیب دردِ من دیگر جوابم کرده حامد

کجا زاید شبی دیگردرآن باغ مصفا ؟

کویری گشته احوالم سرابم کرده حامد

s@rv

نظرات 6 + ارسال نظر
ساعت هفت یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ http://bazrafkan.ir/fa

سلام و درود بر بزرگمرد عرصه شعر و گلف استان فارس

مجید حسنی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.dubbing-art.blogfa.com

با درود
جناب آقای کریم لقمانی شعر های بسیار زیبایی سروده اید، آفرین بر هنرتان
من در زمینه گویندگی فعالیت می کنم و آخرین کارم هم دکلمه شعر " دیوانه باشی، مست هم باشی که واویلاست " از خانم غزل آرامش است.
بسیار شادمان می شوم به وبلاگ من سری بزنید و دکلمه را دانلود کنید و نظرتان را بنگارید.
آماده به همکاری در زمینه گویندگی نیز می باشم.
اگر مایل بودید وبلاگ من را در لیست پیوند های خود قرار دهید و به من اطلاع دهید تا من هم وبلاگ شما را در پیوند های وبلاگم قرار دهم
www.dubbing-art.blogfa.com
با سپاس بی کران
مجید حسنی

سید علیرضا رئیسی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ق.ظ http://kashkoolraeesi.mihanblog.com/

صبر کن سهراب !

گفته بودی :

قایقی خواهم ساخت ...

دور خواهم شد از این خاک غریب ...

قایقت جادارد ؟؟؟؟؟؟؟

من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم ...

با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار



ارادتمند رئیسی گرگانی

حسینی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ http://daniial61.blogfa.com/

سلام دوست گرامی

بزرگترین هدیه ایی که میتوان به کسی داد ؛
زمان است !
هنگامیکه برای یک نفر وقت میگذاری ،
قسمتی از زندگیت را به او میدهی
که دیگر باز پس نمیگیری !

مهدی اورسجی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام
روزگاری پر از مهر
برایتان می خواهم
قلمت سبز و اندیشه ات باران




گاهی به من سر بزن

مجید حسنی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.dubbing-art.blogfa.com

با درود حضور استاد ارجمندم
آقای لقمانی بسیار شادمانم که دوستی چون شما دارم.
امیدوارم همیشه پیروز و بهروز باشید.
با سپاس
حسنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد