سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

اسیربازی خویشم

ثبت شده در تاریخ یکشنبه 24 بهمن 1389 به شماره سریال 119659 در سایت شعرنو

وسایت شعرناب

**

چه گویم من نمیدانم چه کم دارم  **  زدردوغصه هایم کوه غم دارم

فلک داندچه میباشدشب وروزم  **  درون گونه ام چشمان نم دارم

وداع کردی که ازدستم رهاجوئی  **  توپیش دشمن ازمن قصه هاگوئی

همه خوشحال گرداگرد توهستند  **  که ازدردم توهرموئی کنی کوهی

نمی شُد باورم کاری که توکردی  **  وداع کردی توبابی مهری وُسردی

پریشانم من ازاین بی وفائیها  **  توهرروزم برایم کرده ای دردی

ندانستم که دل بستی به این رویا  **  چه آسان عشق میمیرددراین دنیا

برایم تلخ بوداین روز ناکامی  **  کجاعاشق ترازمن میکنی پیدا

چه راحت رفتی وآسوده ازپیشم  **  دراین بازی منم آن مهره کیشم

که در دنیای وانفسای پوشالی  **  رها گشتم، اسیر بازی خویشم

s@rv

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام استاد
بسیار زیبا .با احساس ناب .لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد