سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

نمیدانم وداع آخراست؟؟؟

ثبت شده درتاریخ چهار شنبه 25 دی 1392 به شماره سریال 288278 درسایت شعرنو

سایتهای :شعر2 -فیس بوک

باتشکرفراوان ازاساتیدوسروران گرامم درسایت شعر نوکه با کامنتها وتماسهای مکررجویای حال بنده میباشند

خسته هستم ای طبیب !

این بغض بارانی نمیبارد چرا؟!

گرنمیدانی چه باشد این پریشان موجها ی حنجره

میشکافی جسم بی روحم چرا ؟!

قلب من بیمارباشد ای طبیب ، نی جان من !

خون چرکین گشته بطن سینه ام

دیگر چه درمان میکنی؟!!

غم چرا زانوزده بردیده ام ؟!

جمع کن این تیغ بی رحمت که بشکافددلم

تا بجویم من علاج راه خود

میروم تاطی کنم این پهن دشت دردها

اما ، تاکجا بی همسفر... !!؟

تابیابم مرهمی بردردخود

کیست داندمعنی تنهائی ام؟

شعرهایم راکجا پنهان کنم ؟

تااگربازآمدم دربوم نقاشی کنم

محومیگرددپس ازمن این قلم !!

برگ برگ دفترم همراه من پرپر شود !

لیک بااین درد ناهنگام خود

میروم اما نمیدانم وداع آخر است ؟؟؟

یادوباره بازآیم درد را رسواکنم ؟

خط خطی گردانم این بوم سیاه

شعروشورِ قصه را برپاکنم

**===**

یک گام مانده

صعودکنم برقله ی افکارم

که سائیده

زیرنعلین فریادم !!

کاش بارانی نبودصخره های نگاهم

تا آرام گیرد

دلشوره های خش برداشته دردم

s@rv

http://shereno.com/5531/32178/288278.html

آرزوهای بخارشده !! - وداع میکشدمرا !

ثبت شده درتاریخ پنجشنبه 12 دیماه 1392 به شمارهسریال 285553درسایت شعرنو

وسایتهای : شعر2 -فیس بوک

چگونه رفته ازیادم

دیرگاهیست عریانم !!

تابرضریح ، نخی بندم ازجامه ی تنم

شایدمزمزه کنم روای حاجت را

شفاگیرد ، اسارت روح

که محبوس شده درچپاول عشق

اکنون بخارشده آرزوها !!

کاش تکه کهنه ای بود برتنم

تاحلاوت بخشد، تلخیِ امید !

**==**==**

دوباره غم فزون شده،بیا کمی شتاب کن

بساط میکده بچین ، پیاله ام شراب کن

تبسمم نگاه کن ، که قطره قطره میچکد

بیا ستون زخم دل ، زسینه ام خراب کن

چگونه سیل اشکها روان شده به گونه ام

بیا بجای مویه ها ، دودیده ام سراب کن

گرفته باز حنجره ،  صدا شکسته درگلو !

به رقص غم نشسته ام،تومطربم جواب کن

همیشه روزتارمن ، چوشب هوارمی کشد

توآسمان تیره ام ، ستاره کن شهاب کن

اگرچه عمر،بی وصال ،رسیده انتهای خود

بیا کنارمن بمان ، توپیری ام شباب کن

مگوزمان رفتن است ، وداع میکشد مرا !

دوباره فصل غم شود ، مرودلم کباب کن

s@rv