سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

نباشداختیارخودم

ثبت شده درتاریخ یکشنبه25خرداد98بشماره سریال درسایت شعرنو

اینستاگرام

مراکه بجوید نشسته ام کنارخودم

که گم شدم دوباره میان حصارخودم

کسی به این دربسته درنمیزنددیگر

بغیر سایه ام ، که مانده انتظار خودم

سرم به گریبان ، نگاه خسته به دیوارم

دلم گرفته زدنیا، خودم سوارخودم

غزل تهی شده ازعشق وهجای بی معنا

قلم چه سراید، منی که بیقرار خودم

به دفتر شعرغمینم ، سرک کشم گاهی

منم که غافلم ازخشکه لاله زارخودم

چه خواروزبونم به شعروشاعری کفتن

هرآنچه نوشتم غمی شده به بار خودم

رهاکنید دل آشفته ام کجاست آغوشی

که خسته ام ازعشق نباشداختیارخودم

==**==**==**==**

شب بلند، راه دراز

کوله بارم سنگین

پرازکهنه لباس ذهنم !

همچنان دغدغه ی فرداها

آغوش گشوده برمن

که چه سان بایدزیست!

چاروق پاره شده

پامیان سنگلاخ

سینه خالی شده ازعشق وشعف

تن خسته ، پریشانی حال

مقصد، نامعلوم

باقافله ای مانده به گل

سفره تهی گشته زِ  نان

ساحل عشق ، حیران شده ازویرانی

نخ نما گشته دلم

با این همه اغواء گران

همچنان من گره خوردم درخود

s@rv

shereno.com/profile.php?=5531

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد