سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

هنوزغرق است ...

 ثبت شده در تاریخ پنجشنبه 17 آذر 1390 به شماره سریال 152969 در سایت شعرنو- وسایتهای شعرتک – سیمین ساق –وبلاگ شعریاران

انتخاب چنددیدگاه ازبین کل کامنتهابرسروده ی(هنوزغرق است)توسط اساتیدوبزرگوارن سایت شعر نوبه ترتیب حضور دروبلاگ http://shereyaran.blogsky.com 

افکارم درتالاب اندوه ، غرق

قلاب انداخته سراسیمه دردها ، برای صیدم

هیاهودردل بچه ماهیهای گوشه ی نی زار

دررویای سیرشدن

زوزه ی نفسها بی رمق ،

 غلت میخورددرون گلو

آدمکها با افکاری نضیف

تورگستردند برای اسارت دامشان

ومنی که حلق آویزم

درچنگگ اندیشه های پوسیده

همراه با صدای بچه ماهی دردام

باچشمان حسرت

خیره مانده برآتشی که درانتظار ش دودمیکند

ازدحام مایوسانه همزادان

دهشتناک نظاره گر

چشمهای از تب وتاب افتاده ی شکار

که رقص کنان درحاشیه رود

جان میبخشد برای شکمهای درحال انفجار

آتش همچنان شراره میزند

واسکلتی بردوش ماهیها

هنوز غرق است، ذهنم ...

s@rv

خورشید چشمهای تو: تقدیمی جناب رضائی

 ثبت شده در تاریخ دوشنبه 7 آذر 1390 به شماره سریال 151770 در سایت شعرنو

شاعر:استاد ارجمندم جناب محمدرفیع رضائی عزیز

این شعرراتقدیم میکنم به استادعزیزم کریم لقمانی ایشان همواره به من لطف دارندوآرزومیکنم همیشه ی ایام شادوسلامت باشند

**

بااشکهای شوق ، دلم غم وضو کند

خورشیدچشمهای توگرکه طلوع کند

**

گرلب نهم دوبارهبرآن گونه های تو

دل هم دوباره طپیدنش راشروع کند

**

لبریز می شودوجودمن ازشور، ازشعف

عشقت به ذهن خسته ی من گررجوع کند

**

یک آسمان ستاره هم انگار کم بود

درظلمت شب گردلم ازغصه روع کند

**

گربی تفاوت ازکنارمن وعشق بگذری

نفسم زآه وناله خودش را ضروع کند

(محمدرفیع رضائی)

(دانمارک 28/11/2011)

پاسخ به استادرضائی عزیزبه پاس محبت این بزرگوار

افسوس دورم که ببوسم دودست تو

من نشئه میشوم زچشمان مست تو

دیریست که افتاده مهرت براین دلم

اما بدان که من ،  شاگرد وُکاهلم

شاید نصیب من شود، دیدارروی تو

تادرس عشق ومهربگیرم زکوی تو

s@rv

http://daftaresher.mihanblog.com