سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

تصویرکهنه

ثبت شده درتاریخ یکشنبه 25فروردین1392 به شماره سریال 233943 درسایت شعرنو

سایتهای : دلنوشتنی – شعرناب – شعر2

چویک تصویرکهنه کنج دیوارم

که ازماندن دراین بیغوله بیزارم

نگاهم موج بی ساحل ، پریشانی

به مویی من گلاویزم ، سرِدارم

دگرطاقت ندارم ،این چنین باشم

که حیرانم ازاین احوال وُ بیمارم

دودیده خیره مانده  راه طولانی

چه خسته گشته این چشمان بیدارم

نه عکس شادوخندان داخل قابم

چوگچ ، چسبیده بر دیوارِآوارم

چنان فرسوده گشته جامه ی تنگم

لباس کهنه یِ احزان به بردارم

بریده عشق بی حاصل دوپایم را

 میانِ ماندن وُ رفتن گرفتارم

s@rv

سکوتش شکست

بازهم غمها

به دامانش وصله شد!!!

**

http://shereno.com/5531/27528/233943.html

دلم ازخودم گرفته

ثبت شده درتاریخ جمعه16فروردین 1392به شماره سریال232265درسایت شعرنو

سایتهای : دلنوشتنی – شعر2 - شعرناب

چه مه ای گرفته امشب که دلم زغم رمیده

بجزاز سیاهی شب سحری بخود ندیده

بنشسته ام به کنجی به امید روزروشن

زسکوت شب گریزم اگرم رسد سپیده

 

اززبان تلخ وُزهری شده، طعنه ها شنیدم

 نفسی دگرنمانده که چه رنجشی کشیدم

همه شعله های سرکش زده برفکروخیالم

خسته ام ازاین دورنگی وُزغصه هاخمیدم

 

دلم ازخودم گرفته که چگونه زاده گشتم ؟

به غلط دراین کرانه دل عاشقانه بستم

بروم به آن دیاری که درش قفس نباشد

که میان قوم وحشی چواسیربسته هستم

 

چه کنم کسی نداند همه مست وُپرغرورند

ضربه اززمانه خوردندوُولی همیشه کورند

چه بگویم ؟ که پشیمانی نادان رسد ازراه

چونکه غافل شده اندازخودوبی فکروشعورند

s@rv

آنقدرمیخندم...

اشکم سرازیرمیشود

دردم فزون!

تا کجا باید برقصم....؟!

ثبت شده درتاریخ پنجشنبه 8 فروردین 1392 به شماره سریال230814درسایت شعر نو

سایتهای : دلنوشتی – شعر 2 – شعر ناب – فیس بوک

بسه دنیا دیگه ناسازی نکن

این همه بادل من بازی نکن

آخه بارقص توهم راضی شدم

بیش ازاین عشوه وطنازی نکن

بسه دنیا دیگه ویرونِ دلم

غم نشسته توی زندونِ دلم

همیشه غلغله بازی میکنی

توشدی دشمن درمون دلم

منی که اسیرودلبسته شدم

دست تومرغکی پربسته شدم

تاکجابایدبرقصم...توبگو؟!

دیگه ازسازتوهم خسته شدم

بسه دنیانمیخوام خواری کنم

شب وروزتوکوچه هازاری کنم

برای درمونِ دردعاشقی

باتوهم رقصای تکراری کنم

بسه دنیادیگه بسه به خدا

آخه ازحنجره ام رفته صدا

قلب عاشق که بهاری نداره

فصل رقصیدن من گشته جدا

s@rv

دلتنگی هایم

شیار زدم

بازهم شانه شکست

http://shereno.com/5531/27528/230814.html

http://sherenab.com/Pages-View-10652.html