سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

کج مینشیندتاس من

ثبت شده درتاریخ یک دوشنبه16اردیبهشت 98بشماره سریال درسایت شعرنو

اینستا گرام

من راه خود گم کرده ام ، کمتربکن آواره ام

دل را به یغما برده ای، باذهن پاره پاره ام

دردفراقت میکشم ، اما تو غافل گشته ای

ازشورعشقم خسته ام ،کی میشودمن چاره ام

آسم بریدی بادلت، کشتی چنان احساس من

غم رابه دوشم کرده ای ، فریاد ازاین وسواس من

درتخته نرد روزگار، یک مُهره همرازم نشد

لعنت براین اقبال من ، کج مینشیند تاس من

کارم دراین دنیای زشت،تنهاشده دلواپسی

حال دل افسرده را، هرگز نمی پرسد کسی

درباغ خشک خاطرم، مثل مترسک مانده ام

وقتی انیس و مونسم ، تنها شده خارو خسی

s@rv

shereno.com/profile.php?=5531

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد