سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

گرفتارم به زخم دل

ثبت شده درتاریخ دوشنبه 31 اردیبهشت 98 بشماره سریال 536368درسایت شعرنو

اینستاگرام

اگرافسرده ام ، درگوشه ای تنها نشستم

به روی خود ، همه درهای شادی راببستم

به دردی سرکش و ناخوانده وپنهان اسیرم

مگوازعشق وشیدایی ی تومن سیر سیرم

چنان پیچیده ام درخودنمی خواهم بدانی

به پای غصه وغمهای من یک دم بمانی

بگودنیا بخواب اوگم شده درخوددوباره

که حالم گشته ازپوچی ذهنم پاره پاره

بگودنیابخوابد ، من کمی آرام بگیرم

من ازاین دردپنهانیِ خودخُردوخمیرم

گرفتارم به زخم دل، نمی دانی چه باشد

چنین آهسته آهسته ، دلم را میخراشد

s@rv

shereno.com/profile.php?=5531

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا احدی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 11:20 ق.ظ http://takfarsh.blogsky.com/

سلام
وبلاگتون داره ده ساله میشه ، واقعا دس مریزاد دارید.
کلی با شعرهاتون کیف کردم و استفاده بردم.
بازم تشکر می کنم ازتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد