سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

میروم گم میشوم

ثبت شده درتاریخ سه شنبه 22آبان 97 بشماره سریال درسایت شعرنو

اینستا گرام

گقته بودی بی تو میمیرم که رسوایم کنی

رفتی ازآشفته بازارم که تنهایم کنی

مثل آهوی خرامانی دراین دریای دل

عشوه هاکردی همیشه تاکه شیدایم کنی

وفت افطارم برایت سجده میکردم چرا

مثل امواج خروشان غرق غمهایم کنی

آنچنان کوبیده ای پتکی براین سندان عشق

غافلی چون غصه دار روزو شبهایم کنی

چون عقابی صید کردی جان وایمان مرا

گوشه ای خندان نشستی تاتماشایم کنی

عاقبت آهم بگیرد دامن آلوده ات

میروم گم میشوم غافل که پیدایم کنی

s@rv

shereno.com/profile.php?id=5532

مراآغوش خودجاکن


ثبت شده درتاریخ پنجشنبه 17آبان 97 بشماره سریال درسایت شعرنو

اینستا گرام

مرامستی چه درمان است اگریارم نباشی تو

دراین دنیای وانفسا که غمخوارم نباشی تو

نمی خواهم که برزخم دلم مرهم گذارد کس

اگردربسترافتادم ، وتیمارم نباشی تو

دگرنای پریدن ازقفس هم دروجودم نیست

دلم پوسیده ومرهم برای تارو پودم نیست

ازاین افکارویرانگر که حالم زیروروکرده

ردیف وقافیه حتی دراین شعروسرودم نیست

نگاهم خیس باران است ودریایی خروشانم

بسان چشمه ای گشتم که عمق سینه جوشانم

ببین حالم چگونه خسته وپژمرده میباشم

مراآغوش خودجاکن ، که مغموم و پریشانم

s@rv

shereno.com/profile.php?=5531

میترسم

ثبیت شده درتاریخ دوشنبه 14آبان 97بشماره سریال درسایت شعرنو

اینستاگرام

دلم دزدیده ای ، اما ازاستمرارمیترسم

اگرچه عاشقم حتی ازاین اظهارمیترسم

چگونه طی شوددردنقاهت ازسرم دیگر

شدم مجنون وازاین حال نکبتارمیترسم

سروجانم فدای عشق میسازم ولی دانم

محاکم میبرند دل را من ازاقرار میترسم

به جرم عاشقی گوینداعدامی که میدانم

دراین زندان زحکم قاضی ادبار میترسم

نمی ترسم که میمیرم برای عشق ورسوایی

ولی ازتنگی و دردِ طناب دار میترسم

اگررسم عدالت بود،مردن راچه باکم بود

من ازنامردمی هاوُ ازاستثمارمیترسم

s@rv

shereno.com/profile.php?id=5532

میترسم

ثبیت شده درتاریخ دوشنبه 14آبان 97بشماره سریال درسایت شعرنو

اینستاگرام

دلم دزدیده ای ، اما ازاستمرارمیترسم

اگرچه عاشقم حتی ازاین اظهارمیترسم

چگونه طی شوددردنقاهت ازسرم دیگر

شدم مجنون وازاین حال نکبتارمیترسم

سروجانم فدای عشق میسازم ولی دانم

محاکم میبرند دل را من ازاقرار میترسم

به جرم عاشقی گوینداعدامی که میدانم

دراین زندان زحکم قاضی ادبار میترسم

نمی ترسم که میمیرم برای عشق ورسوایی

ولی ازتنگی و دردِ طناب دار میترسم

اگررسم عدالت بود،مردن راچه باکم بود

من ازنامردمی هاوُ ازاستثمارمیترسم

s@rv

shereno.com/profile.php?id=5532

مغموم شدم

ثبت شده درتاریخ سه شنبه8آبان 97 بشماره دسریال درسایت شعرنو

اینستاگرام

دیشب تمام کوچه های شهرتوراجارمیزدم

مثل کلاغ افتاده درتله، قارقارمیزدم

انگاردرگلوبسته گشته بودشوروصدای من

درکوله بارخود فقط غصه وغم بارمیزدم

گاهی تکیه برسایه ام ، گهی افتاده برزمین

غنگین وخسته ترازخسته سربه دیوارمیزدم

هرکس رسید طعنه زد مرا، که آشفته ای چرا

افسرده بودم وهمیشه دم ازانکارمیزدم

دیوانه گشته دلم  ، دایم توراپرسه میزند

مغموم شدم زکاراو، کاش دلم دارمیزدم

s@rv

Shereno.com/perofile.php?id=5531

دردفراق

ثبت شده درتاریخ سه شنبه 1آبان 97 بشماره سریال درسایت شعرنو

اینستا گرام

گرم آغوش دگرهستی وآشفته ومست

شب من رفت وندانی دل من بی تو شکست

روزگارم شده تلخ ازغم واین دردفراق

عاقبت غصه وغمهابه دل من بنشست

درجوانی شده ام پیروزمین گیرم کرد

چون شکنجه گر این دل شدی ازهم بگسست

کارمن روزوشب اندرخُم ومیخانه شده

همه گویندشده ام ملعبه وباده پرست

برتولعنت بفرستم که فریبنده شدی

مثل دیوانه شدم پیش همه مستِ خرست

خوش به آنها که ندیدند رخ افسونگرتو

چون ندانند که غریبانه شدم آلت دست

s@rv

shereno.com/profile.php?=5531