سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

بی توتنهام

بی تو تنهام ولی. بی تو میمانم من

بی تو بودن نتوان زیست ولی خواهم زیست

بی تو می نیست دراین میخانه

بی تو جامی نزنم مستانه

بی تو شب تا به سحر بیدارم

دیگر از زندگی ام بیزارم

بی تو دربستر غم بیمارم

بی تو آواره شبها گشتم

با تو باشم  چه صفائی دارد

دام صیاد فتادن چه بلائی دارد

دل تسلی دهی وعشق ووفائی دارد

دوش بایاد تو بودم که چه حالی دارد

ازسرشرم نکردم نگهت وای چه شرمی دارد

می خورم باتو بنوشم که چه بزمی دارد

حلقه چشم تو نازم که چه نازی دارد

بوسه گیرم زلبت آه چه کامی دارد

بروصالت برسم من چه گناهی دارد

این که گفتم همه خواب است وخیالی دارد

s@rv

نظرات 3 + ارسال نظر
آموزش از راه دور فرهنگ نوین یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.farhangenovin.ir

آموزش از راه دور فرهنگ نوین
--------------------
فرصتی دیگر برای کسب مدارج علمی
با معافیت تحصیلی برای پسران تا سن 24 سالگی
راهنمایی-دبیرستان-کاردانش-پیش دانشگاهی
-------------------------
بازماندگان از تحصیل و سایر علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه فرمایند.
www.farhangenovin.ir
-----------------------
هیچ وقت دیر نیست

sanam شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ

http://www.google.com/reader/item/tag:google.com,2005:reader/item/085547682dee285c
مجسمه مادر در میدان محسنی سرجایش هست.
حالا کی دروغگو هست ؟

حسن چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ http://last-shop.mihanblog.com/

سلام
وبلاگ خوبی داری
مایل به تبادل لینکم
اگه دوست داشتی منو با نام خرید اینترنتی لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم
دوست من مطمئن باش لینک می شی
قول میدم ----قول مردونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد