سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

خرعاشق

 

کارما طنزگفتن نیست.شاید بجای غم وغصه لبخندی هم بلب آرید

خری دیدم که چون باران ببارد
نگاه عاشقش قلبم درآرد
بسویش رفتم و احوال کردم
کمی درد غمش را شاد کردم
بدو گفتم چرا زاری کنی خر
مزن برسر  شود حال تو بدتر

بگفت من عاشق ودیوانه هستم 
گرفتار خر همسایه هستم
به مادر گفتمش دیوانه وارم
برای این خر ماده نزارم
برو پیشش برایم خواستگاری
بگو هرروز دهم اورا سواری
رویم ماه عسل دردشت وصحرا
برایت من چه پالان ها خریدم
دو افسار ازمس ونقره خریدم
سفارش داده ام من یک طویله
همه حسرت خورن دراین قبلیه
ولی مادر دودستی برسرم زد
مرا ازاین طویله دربه درکرد
بگفت احمق ترازتو من ندیدم
الاغ اون خر ندانی باسواده ؟
اسیرو عاشقش درده زیاده؟
برو شبها اکابربا سواد شو
مثال او خری پر بار ترشو
که او آید برایت خوستگاری
چرا تو ازبرایش بیقراری؟
نزن جفتک برایش پیش خرها
هزاران خر دراین همسایه داریم

همه بهتر از اون همسایه داریم

برو درست بخون وباسواد شو

خری بهتر میان این خران شو

s@rv

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی لقمانی۞●(دفتر عشق)●۞ شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

سلام آقا کریم خوبی
این کد رو در ویرایش قالب کپی کنید
نمایش خلاصه آمار رو نشون میده

<!-- Begin WebGozar.com Counter code -->
<script type="text/javascript" language="javascript" src="http://www.webgozar.ir/c.aspx?Code=1417461&amp;t=counter" ></script>
<noscript><a href="http://www.webgozar.com/counter/stats.aspx?code=1417461" target="_blank">&#1570;&#1605;&#1575;&#1585;</a></noscript>
<!-- End WebGozar.com Counter code -->

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد