سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

توگریه نکن

من که امروز شرمنده شدم

این همه اشک مریز

حیف این چشم سیاه تو که باران بارد

غصه کم خور چه شده ؟

عشق تو مردهمین!!!

که نباشد دگر این رسوائی

چه شدامروز کنارم هستی؟

چه شده آمدی تا قبر مرا پاک کنی؟

چه گلی آوردی

سبزو شاداست بسان دل تو

گل مریم . گل رنبق . گل یاس

گل رسوائی من را چه شده؟

برو ازقبر برو دور بشو

برو درفکر گناه دگری

برو آماده بکن قبر سیاه دگری

نه برای تو برای دگری

که چومن عاشق وشیدای تو شد

تو شکستی دل من

تو ربودی همه پیکر من

تا که من خاک شدم

حال اینجا تو نشستی چه کنی؟

آمدی گریه کنی؟

گریه ازغصه ندارد چشمت

گریه ازرشک ندارد اشکت

تو برو گریه نکن

چشم خود درغم رسوائی من خسته نکن

چه سخنها گفتم

چشم تو ساحر من شد دل من واله تو

ناز آلوده نگاهت منو حیران تو کرد

مست بودم که مرا خواب توکرد

ریشه ازبن ببریدی که نباشد رشدی

تا که امروز به جرم گنهی خاک شوم

راه تو باز شود

ازبرای نگاه دگری....!!!

s@rv

نظرات 3 + ارسال نظر
تنهاترین عاشق دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://tanhaterinasheg.blogfa.com

سلام من شمارو لینک کردم البته بدون اجازه معذرت

شما سه تا وب دارین من اینو لینک کردم خواستین بگین هر سه تارو لینک میکنم

شعرت عالی بود
راستی یه وب لاگی کپی همین طرح با نام نویسنده ی مهدی لقمانی برای برادر شماست
بای

خدمات وبلاگ نویسان سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://bahar-20.com

سلام دوست عزیز. من 4 وبالگ دارم
آیا این مبلغ به ریال است ؟
مسئله هاست اونها چی میشود؟
البته غیر ازاین موارد سایت http://www.farsfootball.com/faهم خودم اداره میکنم که EN آن هم درحالی تغیراتی است که بزودی راه اندازی میشود
باتشکر
-------------------------
سلام
خیر قیمت ها به تومان هستش
هاست اونها از طرف بلاگ اسکای تامیین میشه دقیقه مثل همین وبلاگی که دارید هر کاری در وبلاگتون کنید در سایتتون هم به همون شکل تغییر میکنه
موفق باشید
خدانگهدار

نشاط جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://neshat.blosky.com

سلام . واقعا زیبا بود . هم زیبا وهم اینکه انسان را دریک غم ناخواسته غرق میکند .البته تموم شعراتون زیباست . منتظر نظر شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد