سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

تولددرسکوت

برای آنها که تولد خودرا گم کردند

دیشب درسکوت تولدم بود

تنها من بودم ویک شمع نیم سوخته بود

شمعی که برای تاریکی شبهایم بود

جای تو هم آنجاخالی بود

کیک وشیرینی تولدم یک تکه نان بود

روی اون باشکر وروغن تزئین شده بود

نمیدانی چه زیبا بود

بخود میبالیدم که امشب جشن تولدم بود

اما میهمان من تنها گربه خانه بود

پشت سرهم برای کیک میومیو میکردهمش تو چرت بود

سگ همسایه هم دعوت داشت اما نیامده بود

آخه او ازشیرینی متنفر بود

راستی میوه هم زیادبود

چند تا ترب سیاه وقرمزکه باسبزی تزئین شده بود

قناری همسایه هم آهنگ تولد برایم خوانده بود

دکور اطاقم هم دود هیزم بود

آخه هوا خیلی خیلی سردبود

مانند هاله ماه سقف اطاق را زیبائی داده بود

همه رویا بودو خیال اما دلم درانتظار تو بود

آخر شب همه رفتند وشمع هم سوخته بود

تنها من ماندم با یک اطاق که پرازدود بود

واینهمه میوه شیرینی که روی دستم مانده بود

وجای تو که هم چنان خالی بود

s@rv

ما شمع مرده ایم درگور عشق خودپروانه نیستیم که هرسو گذر کنیم

نظرات 2 + ارسال نظر
دلتنگی و عاشقی جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://ramindeltang.blogfa.com

سلام مرسی از سما موفق و پیروز باشید به امید دیدار

سوگل سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.sogoli8.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
اقا کریم من تو سفرم
خیلی سعی کردم پرشین و باز کنم ولی با دستگاه دوستم نمیتونم باز کنم
این اقا مهدی همون مهدی 83 پرشینه
وبلاگ منم امضاشه
بعض شما نباشه داداش ماهیه
به همه سلام من و برسون
دلم برا همتون تنگ شده
به مهدی بگو من حالم خوبه
نگران نباشه
براش اف گذاشتم ولی نمیدونم گرفته یا نه؟
مراقب خودتون باشید
دلم براتون خیلی تنگ شده
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد