سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

تقدیم به همسرم

همسرم ای مونس شبهای  تارم *ای که بهردیدنت من بی قرارم

ای پناهم  . گرنباشی بی پناهم *همسرم ای هم نوای ناله هایم

ای امیدزندگیُ معبد مهرو صفایم *ناخدایم . گرچه بی مهرووفایم

ای سفیدی بخش شبهای سیاهم *همسرم ای نغمه خان بچه هایم

ای نگین برانگشتراین دستهایم *همسرم ای رازدار قصه هایم

ای شریک دردها وغصه هایم * کاش میشد این سفر کوتاه گردد

غم درون سنیه ی من شاد گردد *انتظارم تا توبرگردی به خانه

گرم گرد د چون گذشته آشیانه *محوگردد دیگر این اشک شبانه

تاسرایم من برای تو ترانه *سربه دامانت نهم بااین بهانه

بی خبرگردیم زغمهای زمانه* سردهیم آن نغمه های عاشقانه

بوسه بارانت کنم من دلبرانه * تک درخت خشک من چون زدجوانه

زندگی گرددبرایت شادمانه * گرنبا شی زندگی بی تو خزانه

****

هرچه میگردم نمی یابم گلی بهتر زتو - هرگلی را می پسندم خار پهلوی تواست

نظرات 3 + ارسال نظر
کامران قائم مقامی سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ http://corona-losses.blogfa.com

سلام آقای لقمانی گرامی. من شما رو با نام"آقای کریم لقمانی"لینک کردم
ممنون از حضورتون.

همسایه پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ http://hamsayehh.blogfa.com

سلام جناب لقمانی عزیز
ممنونم که به کلبه ی همسایه سر زدین...
وبلاگ کامل و جذابی دارید
شعرهایتان سرشار احساس و دلنشین بودند
همینطور قالب وبلاگ و آهنگی که واقعا فضای شاعرانه ای بود و برایم خاطره انگیز شد...
با اجازه در قسمت پیوندهای وبلاگ همسایه وبلاگتان را لینک میکنم که بتوانم باز هم بیایم....
سبز و رها از غم باشید همیشه همسایه عزیز....

ز.ا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

واقعا زیبا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد