سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

باغبان

 

شادمانی ها نگیرید ازدلم ، بیش ازاین دیگر نخندید بردلم

باغبان با گل فروشم عهد بست ، تا بچیند شاخه شاخه حاصلم

نو نهالی بودم اندر باغ او ، رشد کردم شاد کردم جان او

گل شدم با غنچه های ناز وباز ، حال گشتم من اسیر دست او

تیغ برا میزند برپیکرم ، او بچیند برگ برگ خاطرم

میدهد من را به دست دیگران ، تا فروشندم مرا بااین وآن

ریشه ام درخاک ماند من دربدر ، دردرون ظرف آبی بی اثر

بچه ها تا میرسند درپای آن ، برگهایم را بچینند بی امان

ریشه من درگلستان خشک شد ، پیکرم درظرف آبی زشت شد

تا جوان بودم درون ظرف آب ، غرق بودم دردل آب وگلاب

پیرگشتم زاردرآن ظرف آب ،کی توانم چشم بندم سوی خواب

تا که خشکیدم مرا دورم کنند ، ازمیان جمع خود بیرون کنند

من که روزی درگلستان گل شدم ،حال درپس کوچه ها پرپر شدم

s@r

نظرات 9 + ارسال نظر
کامران قائم مقامی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ http://corona-losses.blogfa.com

سلام جناب لقمانی عزیز.
شما امروز واقعا منو شرمنده و شیدای این لطف و مهربانی بی دریغتون نمودین

لایق و سزاوار این همه بخشش و تبسم شعر شما نبودم
" من این همه نیستم"

اگر اجازه بدین روز جمعه غزلی که واقعا عاشقانه و عارفانه است را به شما ارزانی دهم

دوست دارم روز جمعه حضور داشته باشین تا اندکی از اندک های موهبت نغزتون را جبران کنم

منتظرم روز جمعه. هر وقت شعر روی سایت قرار گرفت به شما اطلاع می دم.

فقط دوست دارم بیایین تا این همه خواهش من از شما را به دیده ی منت بگذارم.

دوستون دارم از جان ودل

یگانه عالم هستی نگهدار شما

کامران قائم مقامی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://corona-losses.blogfa.com

سلامی دوباره البته با شوق و شوری افزون

این شعری که می خواهم به شما تقدیم کنم یک شعر عاشقانه و عارفانه است منم مثل شما اصلا و ابدا به هیچ وجه حاضر نیستم و نخواهم بود جبهه ای در مقابل کسی باشد.

یک بیت رو به شما همین الان تقدیم و روانه می سازم.

دیوار سنگ بر من شده صبر/نور چشمان به ساروان می رسد

بقیه اش را اگر خدا توفیق دهد در روز جمعه.

من چون شما رو دوست دارم و دوست ندارم حتی به اندازه ی دانه خردل ناراحت بشین با کمال اجازه و احترام "آقا" را بر می دارم.
گرچه می دانم که باید علاوه بر آقا واژه ی استاد را هم اضافه می کردم.

در مورد سایت فوتبال هم که فرمودید علم و اندیشه باید در مورد فوتبال باشد یا هر چیزی می تواند باشد؟

یگانه و کبیر باشید.

کامران قائم مقامی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ http://corona-losses.blogfa.com

بازم سلام و بازم حس دوست داشتن.

مطالبی که در پایین وبلاگ نوشتم برای دکتر افضل السادات حسینی است از کتاب ماهیت خلاقیت و شیوه های پرورش آن را گرفتم. داخل وبلاگ هم اسم ایشان را نوشتم.

ولی اگر داخل سایت شعر نو بروید 2 بخش از تفکر که از کتابم به عنوان تئوری تفکر است که در حال نوشتن دارم می توانید استفاده کنید. اگر باب میلتان بود. دو بخش به عنوان "علم تفکر" و "تفکر و طبیعت" است. در مورد عکس هم در داخل کامپیوتر عکس پرسنلی ندارم.و عکس هایی هستند که با چند نفر گرفته شده است. یک عکس پرسنلی دارم که فکر کنم برای 3 الی 4 سال پیش باش اگر به کارتون میاد ارسال کنم.

مشخصات: کامران قائم مقامی،12 شهریور 68(20ساله)

موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ

یه مدت باید میرفتم
تا دلم اروم بگیره
تا شاید فراموش بشه
اون چشای مهربونش

از حضور گرمتون تو وبلاگم ممنونم
شعر اخرتون مثل همیشه بی نظیر بود
موفق تر از پیش باشید

سوگل سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.sogoli8.blogfa.com

یه مدت باید میرفتم
تا دلم اروم بگیره
تا شاید فراموشم شه
اون نگاه مهربونش

شعر اخرت مثل همیشه تک و بی نظیر
موفق باشی

کامران قائم مقامی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://corona-losses.blogfa.com

سلام جناب. می خواستم وارد علم و اندیشه بشم ولی داخل نمیشه رفت!

می خواستم ببینم که شما این همه لطف به من دارید بهتره که وارد بشم و ببینم این چیزهایی که در علم و اندیشه گذاشتین.

من از نرم افزار firefox استفاده می کنم

موید باشید

محمدحسن چگنی زاده چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ق.ظ http://shearm.blogfa.com/

سلام
استاد لقمانی عزیزم!
وبلاگ قشنگت را پیوند زدم تا روزانه مطالعه کنم.
منتظر اشعار خوبت می مانم.

برزگر چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ http://tasepede.blogfa.com

سلام جناب لقمانی عزیز
از شعر های جدیدتون خوندم و استفاده کردم

من به دلیل مشکلاتی که دارم و در سفرم در ماه فقط چند روزی فرصت دسترسی به اینترنت دارم به این خاطر ارتباطم با دوستان کم میشه از لطفتون بی نهایت سپاسگذارم

با آرزوی موفقیت برای شما

غریبه آشنا شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.persiantoday.net/

من که روزی درگلستان گل شدم ،حال درپس کوچه ها پرپر شدم
خوشا به حالتون که به این روانی وگویا شعر مینویسید.ممنون که چند بار اشعارم را اصلاح کردید ووقت گذاشتید.
قسمت نظرات شما متاسفانه گل ندارد که تقدیم حضورتان کتم کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد