سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

انتظارم پشت درها مکن

هرچه میخواهی بکن عشق مرارسوا مکن

اشک چشمان مرا دیگر توچون دریا مکن

من که مرغی خسته ام دردام تو افتاده ام

این قفس بگشا ولی آواره ام صحرا مکن

من که میدانم، نمی دانی چه باشددردعشق

بس کن این درد مرا دیگرتوآن معنا مکن

من چو مورِدانه کش مهرت به منزل میبرم

لانه خاموش من تاریک چون شبها مکن

دیگراین بارسفررابازکن درد فراقت میکِشم

من اسیردردبی درمان واین غمها مکن

من که میسوزم دراین تنهائی پنهان خود

بیش ازاین درسینه ام غوغا دگر برپا مکن

دربه رویم بسته ای مهرت چه بی پرواشده

خسته ام من، انتظارم پشت این درها مکن

s@rv

نظرات 2 + ارسال نظر
خاتون شعر یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ق.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

سلام جناب لقمانی
اول صبح شعر قشنگتون حسابی لذت بخش بود برام/مرسی

یارا راد یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ http://taranesara-yararad.persianblog.ir/

بسیار زیبا بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد