سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

دیگرنسوزدچراغ روشنی

  

 ثبت شده در تاریخ پنجشنبه 10 تیر 1389 به شماره سریال 73325 در سایت شعرنو

بازآمدی تا بنگری این چهره ی دیوانه ام

                                                روشن کنی باردگرخاموش این کاشانه ام

من عاشقی جانانه ام دراین سرا بیگانه ام

                                               کس نیست خندانم کندخالی شده پیمانه ام

من یگ گل خشکیده ام خاروخس وامانده ام

                                               درگوشه ئی درمانده ام ازکاروان جامانده ام

رفتی ندیدی دردمن  فریادبی درمان شدم

                                               درلابلای غصه هامهمان وسرگردان شدم

ازسوزهجران توهمچون راه بی پایان شدم

                                              درواژه های بی کسی آواره ونالان شدم

تا آمدی خندان شدم ازشادی ام گریان شدم

                                              بازآمدی رفتی که من با غصه هم پیمان شدم

بازآمدی تا بشکنی ازریشه این غمهای من

                                             چون آمدی رفتی چرا ای یاربی همتای من

یک دم نگرتنهاشوداین شوردرشبهای من

                                             دیگرمکن آزاروغم در این دل تنهای من

شاید که بازآید شبی آخر ببینی جای من 

                                            دیگرچراغ روشنی هرگز نسوزد پای من 

s@rv

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد