سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

به جای تو آمد

ثبت شده در تاریخ جمعه 26 شهریور 1389 به شماره سریال 80678 در سایت شعرنو 

*******

بیا تاببینی که بی توچه دردم

درخت کویرم دراین گوشه زردم

شبم تاروروزم چوشبهای پائیز

بگوبادل تومگر من چه کردم

اگردوست داری بگوتا بمیرم

غم دوریت را به دامن نگیرم

بگومن چه هستم، دگرخانه دوشم

که درغربت غم همیشه اسیرم

توگل درگلستان ومن خارصحرا

چوقایق شکسته شدم غرق دریا

که بی تو نباشد که اینجا بمانم

که امروز من هم شده شکل فردا

مکن گریه دیگرکه من چون توزارم

نباشد دگر بی تواینجا قرارم

تورفتی ندیدی که تنها نشستم

به توگفته بودم که تنها نَزارم

شدم مرغ صحرادراین دشت تنها

وبالم شده غم دراین روزوشبها

هراسم نباشدکه من بی توهستم

به جای توآمددراین کومه غمها

s@rv

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد