سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

آتیش جون من بودی

ثبت شده در تاریخ دوشنبه 3 آبان 1389 به شماره سریال 84194 در سایت شعرنو 

*******

من که دارم میرم دیگه، چراتوگریه میکنی

طاقت من تموم شده داری بهونه میکنی

حالا که وقت رفتنه اشکهای توروون شده

وقتی بودم میگفتی توکه عاشقی جنون شده

گفته بودم بهت که تویه روززمن جدا میشی

وقتی زهم جدا بشیم اسیرغصه ها میشی

میگفتی که دوسِت دارم دل سرراهت میزارم

حالا رقیب پیدا شده؟ میرم وتنهات میزارم

میرم ولی یادت باشه کارتوغصه هامیشه

شکست عشق من وتوهمیشه قصه ها میشه

آخرش هم من میدونم شریک این غمها باشی

زانوی غم سینه کنی همیشه هم تنهاباشی

نگاه به این دنیا نکن که خیلی زودتموم میشه

لذت این دنیایه روزبه این دلت حروم میشه

شادی که امروزجوونی روزی میادتوپیرمیشی

بجای این عشق وهوس توکوچه ها اجیرمیشی

تاوقتشه کاری بکن این همه لجبازی نکن

من که دارم میرم ولی با زندگیت بازی نکن

دیگه فراموش میکنم که روزی توبا من بودی

نه مهرونه مهربونی آتیش جون من بودی

s@rv

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام استادعزیز
خیلی خیلی ترانه زیبا ودلنشینی بود بسیار زیبا
همیشه زیبا مینویسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد