سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

بجای خنده میگریم

 ثبت شده در تاریخ چهار شنبه 3 آذر 1389 به شماره سریال 110356 در سایت شعرنو

وسایت شعرناب 

******* 

فلک دیگرازاین بشکسته دل حالی نمیگیرد

ازاین دیوانه ی گم گشته احوالی نمیگیرد

حکایت چیست دراین سرنوشت شوم فردایم

چرادیگربرای طالع فردای من فالی نمیگیرد

همیشه چون چراغ روشنی من درعیان بودم

چوشمعی سوختم من روشنای عاشقان بودم

که امروزم چوخاکستر شوم درباد ویرانگر

که میدیدم شیدائی دلداران اماخودنهان بودم

نه پردارم نه پروازی اسیریک قفس گشتم

که ازوهم فنای خوددرآن هم بی نفس گشتم

خزانم چون رسدپرپرشوم من دست گلچینان

گلی خشکیده درصحرابسان خاروخس گشتم

به لب میخندم ودردیده من اندوه وغم دارم

پریشانم، چوشبنم روی گونه اشک کم دارم

که میداند؟درشعرم هزاران قصه پنهانست

بجای خنده میگریم که درسینه ستم دارم

s@rv 

نظرات 4 + ارسال نظر
ملیحه چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ http://delnaghme.blogfa.com

سلام ..
دلا امشب به می باید وضو کرد
و هر ناممکنی را آرزو کرد
عیدتون مبارک استاد عزیزم
چو شمعی روشنی بخش نگاهم بوده اید هردم
پر پرواز من را هم امیدی
همیشه نیک اندیش و آسمانی نگر بمانید

حسین چمنی (فریاد) پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://chashmentezarat.blogfa.com/

سلــــــام
الحمدالله الذی جعلنا من المتسکین بولایت علی ابن ابیطالب(ع)
ولادت یگانه مولوده کعبه اولین یار و همراه پیامبر،دروازه شهر علم الهی،حامی یتیمان،تقسیمگر بهشت،ساقی کوثر،شیر خدا،به همه شیعیان و محبان حضرتش مبارک باد.

با حبُ علـــــــــــی ّ به روزم

التماس دعا

حسین چمنی (فریاد) پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://chashmentezarat.blogfa.com/

سلــــــام
الحمدالله الذی جعلنا من المتسکین بولایت علی ابن ابیطالب(ع)
آغاز ولایت مولود کعبه اولین یار و همراه پیامبر،دروازه شهر علم الهی،حامی یتیمان،تقسیمگر بهشت،ساقی کوثر،شیر خدا،به همه شیعیان و محبان حضرتش مبارک باد.

با حبُ علـــــــــــی ّ به روزم

التماس دعا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://shabafrooz-3.persianblog.ir

درود بر استاد عزیزم
استاد جان عیدی خوبی بود
عیدتان مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد