سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

شایدکه خندانش کنم

ثبت شده در تاریخ پنجشنبه 2 دی 1389 به شماره سریال 113395 در سایت شعرنو 

 وسایت آشیانه مجازی شاعران 

******

چشم میسوزدزاشک درپرده پنهانش کنم * نیست داروئی برایش تاکه درمانش کنم

گفته بودم بیش ازاین مارابه رسوائی مَبر * حیف از کاهی که درمانِ تن وجانش کنم

تاکه اودرگونه باشدکارمن اشک تراست * من بدانم عاقبت اورااسیربندزندانش کنم

اوشب وروزش شده ماتم درون گونه ام * انتظاراست قصه گویم تا که گریانش کنم

کاش میدانست که هرشب من گرفتاردلم * دوست داردهرچه دارم خرج سامانش کنم

گفتمش، درمان دردت میکنم زاری مکن * حیف ازآن پولی طبابت عقل نادانش کنم

من نمی خواهم که باشم درمیان غصه ها * پس چرابا چشم خود مانم که آرامش کنم

گفتم او، روزی رسدازگونه بیرونت کنم * اشک میبارداگراورااسیردست رندانش کنم

گریه های لال وکال آتش به سامانم زده * من نشستم پیش اوشایدکه خندانش کنم

s@rv

نظرات 2 + ارسال نظر
یارا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http://taranesara-yararad.persianblog.ir/

سلام استاد عزیز خیلی زیبا بود مثل همیشه شاید که خندانش کنم.

مجتبی هلالیان پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام استاد بزرگ
من مجتبی هلالیان کسی که چند مدت پیش در مورد چند تا از اشعار خانم سالاریه یا همان پرستو به شما پیغام دادم
هرچند خیلی ها باور نکردند که ترانه خلیج فارس منوببخش و خواب از سروده های من هست ولی من هنوز دارم دنبال راههایی برای اثبات حقانیت خودم میگردم امشب به موردی برخوردم که اگر شما به اون توجه کنید حتما به نتایجی جالبی میرسد
آخرین شعر پرستو خانم یا همون فاطمه سالاریه (حضور عشق) که تو این آدرس هست http://parvazeparastoo.persianblog.ir/1389/9/
مطعلق به خانمی به اسم تمنا خالقی که سال ۸۶ ۱۵ دیماه تو مجله اتفاق نو چاپ شده
اینم آدرسش
http://www.ettefagheno.ir/f/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=49
ممنون از توجه شما
لطفا اطلاع رسانی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد