سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

نردعشق

 

ثبت شده در تاریخ یکشنبه 1 اسفند 1389 به شماره سریال 120425 در سایت شعرنو

سایت آوای دل وسایت شعر ناب

**

تقدیم به استادعلی ترابی ارجمنددرپاسخ به شعر زیبای نردزندگی

عاشقی یک نوع قمار زندگیست

گرببازی عاقبت افسرده گیست

من نشستم باعشق بازی کنم

شانس رابربخت خودقاضی کنم

اورقیبم گشت دراین جنگ سرد

تخته را آورد با آن رنگ زرد

تخته نردعشق رااو باز کرد

تاس اول راخودش آغازکرد

جفت آوردجفت هایش خانه بست

راهِ رفتن روی من یکباره بست

آرزویم جفت بود اما نه شش

خانه هارابسته بودباشیش وبش

تاس هم بابخت من سازش نکرد

خانه های بسته رابازش نکرد

مُهرهایم هرطرف تک دانه شد

بُرد هم باتاس من بیگانه شد

هریکی تنها درون خانه ای

من ندیدم این چنین افسانه ای

باردیگرپنج به دوتاسم نشست

دوبه دو آورد پشتم راشکست

عاقبت هم مارس گشتم پیش او

شش به درگشتم دگرباکیش او

s@rv

نظرات 2 + ارسال نظر
مازیار دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام استادعزیزم
شرمنده چندروزی سعادت خواندنتان نداشتم
شعرنرد وتقدیمیتان بسیار زیبا وهنرمندانه بودهمیشه قلم دردستا ن شما به زیبائی حرکت میکندوستودنی .لذت میبرم ازاندیشه شما
همیشه موفق باشیدوشاعر

جعفرسمنبر پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ http://jafasamanbar.blogfa.com

افرین باکلمات چه زیبا جفت شش میاورید وهمیشه برنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد