سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

نگاه خسته من: تقدیمی استاداحمدالبرز

 شاعر: استاداحمدالبرز  

تقدیم به حضرت  دوست جناب آقای کریم لقمانی عزیز که جنس دلشان ازمهروبافته ذهنشان عشق به هم نوع 

ثبت شده در تاریخ دوشنبه 22 فروردین 1390 به شماره سریال 125379 در سایت شعرنو 

***

نگاه پنجره روبه دریاست و

نگاه من سمت کوچه های بن بست

ومن هنوزدربدرِ یک بیت ساده شعر

به هرجا سرک میکشم

وتوچه ساده ازیک آسمان ستاره سرودی

من دنبال کورسوئی دربدربودم

آن شب گذشت توشاعر بودی وُ شدی

من هنوز بربی وزنی شعرم غصه میخورم

وتوتمام احساس های خوب را سرودی

من ماندم وُ بی واژه گی

وامروز میگویند ، که بی وزن است وُ شعر نیست اینها

ولی هیچکس نگفت این ها خرده هائی از

یک قلب است

واین خط خط ها بندش میزند

آن شب ها هنوز پابرجاست

وتوازماه شعرو ترانه میسازی

من هنوز بی رمق ترین کلمات را سرهم میکنم  

( احمد البرز)

نظرات 7 + ارسال نظر
کریم لقمانی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام جناب البرز عزیز
وقتی این شعررو روی سایت شعر نو دیدم متعجب شدم وبسیار شرمنده ازاین همه احسان ومحبتی که نسبت به شاگردتان دارید.بسیار زیباست ترجیح دادم اولین کس خودم باشم که دروبلاگ هم ازجنابعالی تشکر کنم
امید که همه ایامتان شادوشکوفا وبهاری باشد

احمد البرز یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام
برگ سبز هم نبود که تحفه درویش شود
کاش شعر میشد تا بخوانند
ممنونم از این همه لطف
من وبلاگ ندارم ولی تو قلبم نوشتم

جاویدنیا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://nakhl-e-sharghi.blogfa.com/

سلام

شعر زیبای جناب البرز به دل نشست...

موفق باشید

م.ی(لولی وش) دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.ahbanoo.blogfa.com

سلام و عرض ادب استاد
آقا ما شیفته ی خودتون و قلم زدنتون شدیم شدید .
خوشالم
واقعا به خودم می بالم از آشنایی با فرهیخته ای چون شما

شعر زلال دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.sherezolal101.blogfa.com



اینبار با زلالهایی عارفانه به روزیم



با سلام و احترام بر خدمت شما زحمتکش گرامی و همراه زلالدل

سپاس بیکران آفریدگار مهربان را که از کلام گهربار و احساس جوشانتان می نوشیم و مکرر محظوظ لحظاتی سبحان می گردیم.

با چهار زلال عرفانی از چهار شاعر عزیز ( فخار،لولی وش،عارفی،بیلوردی) به روز و منتظر چشیدن نظراتیم. قلمتان به روی چشم.


و یک خبر:

آدرس جدید وبلاگ اختصاصی شعر زلال این است:
www.sherezolal101.blogfa.com
لذا دوستان عزیزی که شعر زلال را لینک فرموده اند، خواهشمند است نسبت به اصلاح لینک اقدام فرمایند.
و بزرگوارانی هم که لینک نفرموده اند و میل بر تبادل لینک دارند، آگاهمان فرمایند.
با تشکر

محسن سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://nakhl-e-sharghi.blogfa.com/

سلام بر استاد لقمانی عزیز

با "پیامک آرامش بخش" آپ هستم و منتظر قدوم شما...

لحظه هاتون شاد

[گل]

م.ی(لولی وش) پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام بزرگوار
خسته نباشید عزیز
بنده چند روز پیش کامنتی را در شعر قبلی ( قصه و افسانه ) برایتان گذاشتم ، اما انگار لایق ندانستید تائید کنید . به هر حال دوستتان داریم بزگوار
چه با تائید ، چه بی تائید :p
این تقدیمd هم بسیار به جا و شایسته ی شماست
استور باشید همیشه
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد