سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

جشن قاصدکها : تقدیمی استادمحمدجوکار

 شاعر:استادارجمندم جناب محمدجوکار

ثبت شده درتاریخ 24شهریور1390به شماره سریال142814درسایت شعرنو - وسایت : شهر شعر – شعر تک

این شعر رابا تمام احساسم هدیه میکنم به استادمهربان  وبزرگوارم جناب لقمانی که درمحضرش ،رسم مهرودرس عشق آموخته ام

**

من امشب دراشک یاقوتی چشمانت،

ودراین قطره شبنم احساس تو،

یافته ام ترجمان غم سنگینت را،

معنای واژهای دلتنگی وحسرت،

وهجای ناتمام شعرت را .

امشب میخواهم واژه حسرت را،

ازچهره غمزده اشعارت بخرم .

میخواهم جام نگاهت را ،

باواژه امید،

وباعطر اطلسی ها درآمیزم .

وباباده شعرتو ،

بیکباره سرمست شوم .

آمده ام تابارانی ترین نگاهت را،

به سحر گاه شکوفائی یاس واطلس ،

جلوه گاه نسترن های نگاه ،

جشن شادی قاصدکها ،

به مجلس هلهله عشق وامید،

به میهمانی گلهای اقاقی ببرم .

(محمدجوکار )

البته استادجوکارعزیز فراموش کردند به شاگرد خود هدیه کردند نه استاد

نظرات 10 + ارسال نظر
شطحیات یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام و عرض ادب استاد بزرگوار جناب لقمانی عزیز
اول اینکه مجددا تبریم میگم بابت تقدیمی بسیار دلنشین آقای جوکار و اینکه خواستم دعوتتون کنم به ..
دعوتتون کنم به سایت شعرنو..
احتمالا اگه مشکلی پیش نیاد و شعرم شعر که نه سیاه نوشته هایمان تایید بشه یه ارسالی دارم که فردا و پس فردا احتمالن روی سایته..
تجب نکنین ..آدم به این دعوت و اینا ندارم..ولی خب این قضیه ش فرق میکنه..
دوست دارم حتما حتما باشین و چندتا عزیز دیگه..

فعلا یاعلی.

محمد جوکار دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://yasekhial.blogfa.com/

درود بر استاد مهربانم استاد لقمانی
این شعر ناچیز ، کم بهاترین هدیه ای بود که میتوانستم به استاد مهربانم تقدیم کنم.
استاد مهربانم شنیده ام که دوستدار کوه و کوهنوردی هستید
خوشحال خواهم شد که میزبانتان در دریاچه گهر دورود در دامنه اشترانکوه باشم
هرگاه اراده فرمودید اعلام فرمایید تا امکانات لازم را مهیا کنم
ضمنا شماره تلفن همراهم را ذیلا جهت استحضارتان تقدیم میکنم :
09161654257

غریبه ی Ashena دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ http://daftaresheresetareh.blogfa.com

سلام
فعلا همین سلام با یه سبد رز سرخ تقدیم حضور ...

الناز بهفر سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://menhayemah.blogfa.com

سلام
با چند رباعی به روزم
منتظر نظرات شما هستم
منتظریم
بدرود

مسعود جعفرزاده چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ http://ayehayeparishani.mihanblog.com/

درود استاد.
بسیار زیبا و ناب بود.

شطحیات چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام استاد لقمانی عزیز و بزرگوار خرچند که امشب توی جشن تولد یکسالگیم این آخر کاری دلم اینطوری شد وخواستم بزنم سربه کوه و بیابون ولی منتظر شدم که بامداد هفت مهر برسه و بیام خدمتتون واسه تبریک سالروز تولدتون..آخه هرچند که هیچیمون شبیه آدمیزاد نیست و هیچ عادت خوبی نداشته باشیم ولی تنها اخلاق خوبی که هست و دلمم به همون خوشه اینه که سعی میکنم بامداد روز تولد دوستان رو همیشه یادم باشه و اولین نفر واسه تبریک برم..آخه بنظرم روز تولد آدم شیرین ترین روز زندگیه..خوشحالم که توفیق نصیبم شد تا خدمت برسم و تبریک بگم هم به شما و هم خونواده ی محترمه..بهترین ها رو براتون آرزو میکنم..برقرار باشید و سایه ی پرمهرتان همچنان مستدام..یاعلی.

شطحیات چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

ببخشید استاد یادم اومد بگم که شرمنده ی شما که نشد شعری براتون روی سایت ها واستون بفرستم..

چون اصلا شلوغی رو دوست ندارم..
این آخری توی شعرنو هم که اینطوری شد..
همینجا که بهترین جا هم هست و خونه ی استاد لقمانیه که تقدیمی کوچولو واستون میزارم..
امیدوارم که از این شاگردناخلف قبول کنین..

شطحیات چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

حافظ گرفتم و آمد نام تو
حتما جاودانه خواهد ماند یاد تو
تنها دریچه ای که به رویم گشوده است
یک یاعلی هست و جای پای تو..

حجت اله یعقوبی پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://puresilence.blogfa.com

سلام استاد!
زادروزت خجسته باد

Ashena پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

پس اجازه بدین آخرین تبریک امروزتون رو هم من داشته باشم یه ذره گرفتارم و کمتر میام نت ...
قابل توجه شطحیات عزیز : شما اول اومدی فکر نکنی برگ برنده دستته ... شاهنامه هم آخرش خوشه ..چه ربطی داشت حالا ؟!
"برقرار باشید"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد