سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

خورشید چشمهای تو: تقدیمی جناب رضائی

 ثبت شده در تاریخ دوشنبه 7 آذر 1390 به شماره سریال 151770 در سایت شعرنو

شاعر:استاد ارجمندم جناب محمدرفیع رضائی عزیز

این شعرراتقدیم میکنم به استادعزیزم کریم لقمانی ایشان همواره به من لطف دارندوآرزومیکنم همیشه ی ایام شادوسلامت باشند

**

بااشکهای شوق ، دلم غم وضو کند

خورشیدچشمهای توگرکه طلوع کند

**

گرلب نهم دوبارهبرآن گونه های تو

دل هم دوباره طپیدنش راشروع کند

**

لبریز می شودوجودمن ازشور، ازشعف

عشقت به ذهن خسته ی من گررجوع کند

**

یک آسمان ستاره هم انگار کم بود

درظلمت شب گردلم ازغصه روع کند

**

گربی تفاوت ازکنارمن وعشق بگذری

نفسم زآه وناله خودش را ضروع کند

(محمدرفیع رضائی)

(دانمارک 28/11/2011)

پاسخ به استادرضائی عزیزبه پاس محبت این بزرگوار

افسوس دورم که ببوسم دودست تو

من نشئه میشوم زچشمان مست تو

دیریست که افتاده مهرت براین دلم

اما بدان که من ،  شاگرد وُکاهلم

شاید نصیب من شود، دیدارروی تو

تادرس عشق ومهربگیرم زکوی تو

s@rv

http://daftaresher.mihanblog.com 

نظرات 10 + ارسال نظر
مهرداد صالحی گل افشانی پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ http://asal-banoo.blogsky.com

سلام استاد.
تو رو خدا اینقدر منو با حرفاتون شرمنده نکنید.
دشمن تون شرمنده باشه....من شرمنده ی شما هستم.
بیش از اینکه بخوام لینک وب شما باشم دلم میخواد شاگرد شما باشم تا ازتون یه چیزایی یاد بگیرم.
==========================
شعر «تنهایی»که تو شعر نو نوشتم یه چکیده ای بود از اون چیزایی که شما می نوشتین.یعنی سعی کردم که گوشه هایی از ریتم شعرای شما رو تو ریتم متن شعرم بکار ببرم.
اگر چه این شعر خیلی ایراد داشت و نسبت به شعرای بزرگوار شما یه شعر خیلی خیلی معمولی بود.
==========================
استاد عزیزم می دونم سرتون شلوغه و کار زندگی مشکل ولی یه خواهشی داشتم اگه قابل می دونید.
می خواستم اگه براتون امکارن داره برام یه توضیحاتی از وزن و قافیه در شعرهای نو و سپید بدین...البته اصراری نیست که همین الان یا هر موقع که پیامم رو خوندید....هر موقع که خودتون صلاح دونستین.
سپاس از لطفی که همیشه به من دارین
البته این پیام خصوصی هست استاد

مهرداد صالحی گل افشانی پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ http://asal-banoo.blogsky.com

سلام استاد عزیز.
واقعا شعری که استاد رضایی نوشتن برازنده ی شماست.
و شعری که در پاسخ به شعر استاد رضایی دادین واقعا زیبا و هیجان آور بود برای من.
==========================
امیدوارم که تندرست و سلامت باشید
عزاداریتون هم قبول

عشق یعنی عباس من در بدرم
عشق یعنی من غلام قمرم.

مرتضی نیکنامی(سپهر نیک) پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

خدمتتان عر ض کرده بودم ایا شما facebook دارید تا در ان جا نیز در خدمتتان باشم
اسم من در facebook

morteza niknami
است خوش حال مشوم شما را در ان جا ببینم
www.facebook.com

محمد رفیع رضایی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://manoinshabaybisetare.blogfa.com

سلام استاد عزیز
ممنون به خاطر اینکه شعر مرا در وبلاگ تان نشر کردید
استاد عزیز خواهش میکنم مرا استاد نخوانید
زیرا مرا با نام شاگر خواندن هم برای من زیادی ست
هرگز غیر از یک دوره ی کوتاه مدرسه ی ابتدایی در ایران
از محضر هیچ استادی کسب فیض و علم نکردم
آرزویم بود تا لحضه ی هرچند کوتاه دانش آموزی باشم در پشت نیمکت های کلاس اما هرگز تا به حال به این آرزو دست نیافتم
استاد اینها را گفتم که دیگر مرا استاد نخوانید من نه تنها استاد نیستم بلکه در محضر استاد هم نبودم
آرزو میکنم سلامت و پایدار باشید.

شطحیات جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام استادلقمانی عزیز

جواب ایمیل رو واستون فرستادم..
ممنون از اینکه بادقت و حوصله پاسخ دادین..

یاعلی.

مهرداد صالحی گل افشانی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://asal-banoo.blogsky.com

می گن اگه مرغ به جوجش لگد بزنه،جوجه ناراحت نمی شه.
ملتمسانه عرض می کنم که اینقد ننویسید بد قولی کردم.
بابا منم آدمم...یه وقتایی سرم شلوغ می شه و نمی تونم به شما و دوستان سر بزنم این نمی تونه از بدقولی ها باشه.
پیش از این بزرگواریتون بر من اثبات شده جناب لقمانی.
سلام بزرگوار....
می بینید گاهی آدم چقدر می تونه مثه من پر رو بشه...که چایی نخورده پسر خاله شدیم.
همیشه دلم می خواد روابط در حسب آموزش باشه این روابط بیشتر پایدار می مونه.
ایمیل من:mehrdad_salehi_gh@yahoo.com
ravi_rahnama@yahoo.com
شرمنده که تو درد سر انداختمتون.

مژده ژیان چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ http://naghme-baran.blogfa.com

درودی به گرمی خورشید تموز درخنکای پاییز و گرمی نام آذر..............

محسن چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.nakhl-e-sharghi.blogfa.com/

سلام استاد عزیز جناب لقمانی

ایام سوگواری سالار شهیدان رو تسلیت میگم...

با پست " کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ اَرضٍ کَربلا" به روز هستم و منتظر دیدار

موفق باشید

پویا نجات فر پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ http://pooyanejatfar.blogfa.com

درود استاد عزیزم

حضور کمرنگ من را ببخشید

درگیر مشکلاتی هستم

محتاجم به دعای شما

سروده ی زیبایتان خواندم و بسیار لذت بردم

دوستتان دارم

پاینده باشید و شاد

رایحه گل یاس جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ق.ظ http://mahno.mihanblog.com/post/author/372948

سلام عزیز دل اشعار بسیار زیبا و دلنشین شما با دقت خواندم .. خدایت نگه دارد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد