سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

خودراقلم بزن !!

ثبت شده درتاریخ شنبه23فروردین1393 به شماره سریال304656درسایت شعر نو

سایتهای :فیس بوک-شعر2 –سیمین ساق



دیوانه ، ترسیم میکنی مرا؟!

بربوم بی رنگ وبی محتوای خود !!

من سالیان دور عکس خودرا کشیده ام !

رقص غم واندوه ایام دیده ام !

دیگر چه سود اینجانشسته ای !!

درصفحه ی سیاه مرا نقش میکنی ؟

من تصویر زنده ای ازدردورنج گذشته ام !

خودراقلم بزن !!

که درخواب غفلتی!

چون ذهن برهنه ات

کُند ورق میخوردهنوز!!

اما ،

دراذحام این شهرتب آلودو پرفریب

روزی همچومن تکرار میشوی !!

حیران وُبی نصیب

واخورده ی کوچه وبازار میشوی!!

s@rv

http://shereno.com/5531/38161/304656.html
نظرات 24 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ http://mostafa6886.blogfa.com

شما افتخار دادید
خوشحالم که سعادت اشنایی باهاتون رو پیدا کردم♥

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ق.ظ http://farzaneh-ta69.blogfa.com

سلام استاد
بسیار خوشحال شدم که ب وبم سر زدی

یه دنیا ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:04 ب.ظ

منم شعرهای زیادی گفتم اما فقط این چندتارو تو وبلاگ گذاشتم
نه اینکه اونا رو مراقبت کردم و نگه داشتم ..نه.....
اونا هم مثه خودم در لابلای انبوهی از کاغذباطله ها به دست فراموشی سپرده شدند....
قابلیت بستن راست کلیک رو هم نبستم تا هرکی دلش خواست کپی کنه و ببره
مثه خودم که همیشه بی بها و ارزون با هر ندایی رفتم....!
خسته ام انبوهی از دردم رفیق
ازخودم از زندگی سردم رفیق
بی صدا در بی کسی ها گم شدم...
اعتراف:
دیگر کم اوردم رفیق....

سعید دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:04 ب.ظ http://mostafa6886.blogfa.com

خسته ام انبوهی از دردم رفیق
ازخودم از زندگی سردم رفیق
بی صدا در بی کسی ها گم شدم...
اعتراف:
دیگر کم اوردم رفیق....

محسن کاجاوی دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ب.ظ http://varina.blogsky.com

با سلام خدمت استاد گرامی جناب آقای لقمانی.
طعم شیرین آشنایتان و لذت حضورتان در گلباغم همواره در کامم خواهد بود.انشاالله آشنایتان جاودانی وحضورتان دائمی باشد.

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ

عقرب عاشق
دم به کله میکوبد و
شقیقه اش دو شقه میشود
بی آنکه بداند
حلقه آتش را خواب دیده است
عقرب عاشق.....

تیک تیک لحظه ها سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام استاد

خرم باشی

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:07 ب.ظ http://farzaneh-ta69.blogfa.com

سلام استاد امیدوارم همیشه شاد و خرم باشید و سایه شما پدر بزرگوار بر سرمان باشد...

خیلی متاثر شدم انشاءالله که مشکلی پیش نیاد....
من جز سلامتی شما شاعر گرانقدر چیزی نمی خوام

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:21 ب.ظ

لیر قلعه تل
تردم مپندار ای لیر
پلنگی بودم به تنگ
بی رخصت و زلال

کبوتران را حواله پرواز میدادم
یادش بخیر

پدرکه بیرقش شیربود
و چوقایش زنبیلی از شکوفه های نارس
و همیشه انگشتانش که در حسرت رکاب
به تاول می نشست
یادش بخیر
دراز دره ها را
لطف علف پر می کرد
وخانه ها برشته از محبت کاهگل
دشت بوی تازگی دبستان میداد
راه رای بی رمق مه
لالای کودکانه ای بیش نبود
ای حرمت حصار معتبر زاگرس
خیمه ی چهل بند اجدادی
ای خالک طلائی گندم
بر بینی کشیده منگشت
خوش چمن باشی
خواب صبحت سبک
آستینت پرگل
شقیقه هایت شقایق گون
حنابند کدام
نامحرمی عرس مادر؟
که اینگونه رو گرفته ای
بر بازتاب حنائی کدامین آتش
گندمزارت خونی است
که اینگونه برخلاف خنجرسینه می سایی؟
تویی که هیچ گاه نامعطر نگشته ای
ز پنجه ی خصم
و عریانی ات
آئینه ی دختران هفت گانه بود
این باد بد شگون
چه می بوید از بهار
که نه نمره ای
نه سواری
و باز یاران که ناشادند


شاعر:حیاتقلی فرخ منش
تقدیم به استاد عزیزم

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام استاد
دیشب پای سجاده ی سبزم برای عافیت شما با خدای خود خلوت کردم...
عافیت شما بزرگترین آرزوی ماست....

سعید چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ق.ظ http://mostafa6886.blogfa.com

تنها راه زندگی مبارزه کردن است.....

ما راستان قامتان چشم به خورشید دوخته ایم

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام ممنونم استاد

بهتر شدی؟

تیک تیک لحظه ها (فرزانه طهماسبی) چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:51 ب.ظ

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم
هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

باقر رمزی باصر چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ب.ظ http://معتادان گمنام شاعر

با سلام و درود به استاد ارجمندم
با عرض تبریک بخاطر وبلاگ زیبا و پر محتوای حضرتعالی
اینقدر از وبلاگتان سود بردم که خرسند شدم از مطالب و
اشعار زیبایتان
قطعه ای دو بیتی را تقدیم حضرتعالی میکنم و خیلی مایلم در وبلاگ جنابعالی جایی داشته باشم .

ما دانه خور کشته امسال خودیم
پند دگران دهیم گر لال خودیم

پند دگران دهیم که اعمال برند
چشم نگران به گور اموال خودیم

.................................
الاحقر باقر رمزی باصر
عنوان وبلاگ ( معتادان گمنام شاعر)
اشعارم در ( وبلاگ اشعار کامل شاعران) منعکس است
baserbr.1383@gmail.com

فرزانه طهماسبی(تیک تیک لحظه ها) پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:26 ق.ظ

خدایا اگر ادب بندگی نمیدانم
اما عزیزانی دارم که به ذکرت مشغولند
و مودب به آداب بندگی
که به دوستی با آنان امیدوار و خرسندم
خدایا به نعمت وجودشان و حرمت مناجاتشان و دل پاکشان به ما هم نظر کن.....

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام استاد خوبی بهتر شدی
ببخش که دیر جواب دادم...
درگیر آزمایشات ازدواج بودم...
امروز عصر قراره جواب بدن خیلی استرس دارم....

z&m شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:19 ب.ظ http://magic-91.blogfa.com

سلام ممنون از نظر با ارزشتون/وب شما هم زیباست /موفق باشید
بر فاطمه ،محبوبــــه ذات ازلی

بر حجتِ حق به آل یاسین صلوات
میلاد بر شما مبارک

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:22 ق.ظ

سلام استاد ممنونم
حال و احوالتون چطوره؟



در دنیایی که خدا همراه اول است
هیچکس تنها نیست (روزگارت خدایی)

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:24 ق.ظ http://farzaneh-ta69.blogfa.com

دلم برای حضور و غیاب مدرسه تنگ شده
انگار برای یکی مهم بود
که ما باشیم یا نباشیم.....

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ق.ظ http://farzaneh-ta69.blogfa.com

این روزها که از خواب بیدار میشوی به یاد من هم باش
به یاد نیمکت دوستیمان که بی ما خاک میخورد..
چقدر دلتنگ تو و کلاسم.....همکلاسی

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:24 ق.ظ http://farzaneh-ta69.blogfa.com

تیر برقی چوبیم در انتهای روستا

بی فروغم کرده سنگ بچه های روستا

یاد دارم در زمین وقتی مرا می کاشتند

پیکرم را بوسه میزد کدخدای روستا

حال اما،خود شنیدم از کلاغی روی سیم

قدر یک ارزن نمی ارزم برای روستا

قحطی هیزم اهالی را به فکر انداخته

بد نگاهم میکند دیزی سرای روستا

من که خواهم سوخت حرفی نیست اما کدخدا

تیر سیمانی نمیگردد عصای روستا

فرزانه طهماسبی(تیک تیک لحظه ها) سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام استاد خوبی چخبرا
بهتر شدی؟

تیک تیک لحظه ها(فرزانه طهماسبی) پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ق.ظ http://farzaneh-ta69.blogfa.com

شب در چشمان من است
به سیاهی چشمهایم نگاه کن
روز در چشمان من است
به سفیدی چشمهایم نگاه کن
شب و روز در چشمان من است
به چشمهای من نگاه کن
چشم اگر فرو بندم
جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت

آزیتا یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ب.ظ

درودها استادگرانقدر.بسیارزیباآموزنده وقابل تامل سرودید...
درپناه حق همواره سالم باشیدوشاد

سلام آزیتا خانم گرامی
سپاس ازنظر لطف
منت گذاشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد