سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

کمی با من مداراکن

ثبت شده درتاریخ دوشنبه 29تیر1394یشماره سریال 378103درسایت شعرنو

وسایتهای: شعرایران - شعرناب -فیس بوک

لاین .تانگو .اینستاگرام

دوباره شب هویدا شد ، دوباره سربه دیوارم

چوخشت خام وبی مصرف ، دمادم روبه آوارم

دلم میسوزدازحالم ، اسیرم کرده دردعشق

شب وُروزم پریشانی ، همین باشد فقط کارم

نشستم کنج میخانه ، دمی بی خودشوم ازخود

نباشد مرهمی دیگر ، به مستی من گرفتارم

شکسته شاخ وبرگ دل ، چوباغ بی ثمر گشتم

کجا پنهان کنم دردم ، نما یان گشته اسرارم

بیا ای ساز مهجورم ، کمی با من مدارا کن

نوای غصه را برچین ، مکن دردی حزین بارم

         **==**==**                           

دلم زخمی شده !

ازهای های اشکهای تو

نمیدانم چرادردوُغمت مهمان من باشد

ولیکن شورعشقت

خانه ی همسایه لم داده!

s@rv

http://shereno.com/profile.php?id=5531

http://sherenab.ir/User-28.html

http://www.shereiran.ir/site/page/39?userid=196

نظرات 3 + ارسال نظر
سوگندصفا جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:17 ب.ظ http://soogandsafa.blogfa.com

سلام جناب...
متشکرم که به وب حقیر اومدین
لذت بردم از سروده های ارزشمندتان

امین فرومدی چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:55 ب.ظ http://shereamin.blogfa.com/

سلام دوست عزیز جناب لقمانی

به سروستان با صفای شعر هایت امدم دمی غنیمت دانستم

و بهره ها بردم

در ضمن من با اجازه شما لینک تان نمودم.خوشحال می شوم که مرا لینک نمایید

سپاس و درود!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:18 ب.ظ

خسروا گوی فلک در خم چوگان تو شد ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد - حضرت حافظ

سلام دوست عزیز

چوگان خاطره ها در اشعار پارسی دارد.گاه با فردوسی هم آغوش بوده، گاه با لبان حافظ عشق ورزیده،گاه مولانا،گاه سعدی، نظامی،و گاه در اشعار پروین، تن نازی کرده است.ده هزار بیت شعر در ادبیات و اشعار پارسی نشان از قدر و منزلت این بازی و اهمیت آن در بین شعرا و گذشتگانمان دارد.به درستی شعرا و ادیبانمان به ارزش های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی چوگان واقف بودند و همواره در اشعار، گاه واژگاه تعلیمی، گاه عاشقانه خم ابروی زیبارویان را به خم چوگان مانند ساخته انددوست عزیز
شاعر قرن 21
چوگان ایرانی از شما دعوت می نماید تا اشعاری با مضامین و مفاهیم گوی و چوگان بسرایید.چوگان ایرانی در نظر دارد اشعار مربوطه را جمع آوری و بصورت مجموعه ایی نفیس به چاپ برساند. بنابراین از دوستانی که دارای ذوق ادبی هستند، دعوت می شود اشعار با مضامین گوی و چوگان تا شهریور 1394 به همراه مشخصات فردی و سابقه شعری و یک قطعه عکس به آدرس زیر ایمیل نمایند:

mola.farm.kavosh@gmail.com

choganirani2015@gmail.com

دوستان عزیز لطفا این خبر را به اشتراک گذاشته و به گروه های شعر و ادب ارسال فرمایید تا حاصل کار، بهره ایی در خور نام ایرانی شود.

چوگان ایرانی

کیومرث مولادوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد