سروناز

اشعارکریم لقمانی

سروناز

اشعارکریم لقمانی

ازقفس راندی مرا

ثبت شده درتاریخ جمعه 27 مهرماه 97 بشماره سریال درسایت شعرنو

اینستاگرام

گرم آغوش تو دل دادم و آرام شدم

بی خبربودم ازاین عشق وچنین رام شدم

دل سپردم به تو باپاکی سمفونی صبر

من دیوانه بگو ، بازیچه ی دام شدم

مست کردی تومرا بالب شیرین سخن ات

غافل آلوده ومن وسوسه ی جام شدم

آنچنان کیش شده مهره ی شطرنج دلم

مات ومبهوت تو و نادم و بدنام شدم

ازقفس راندی مرا بی سروسامان گشتم

چون ندانسته چنین ملعبه و خام شدم

**==**==**==**==**

نگاه کن مرا ، دراسارت تو

مثال قطعه قطعه ی یخ

چگونه آب میشوم

وچطور ذره ذره میمیرم درخود

با بغض بارانی !

نگاه کن به لحظه های باتوبودنم

وحسی دروغ که درونم جوانه زدی

تاخزان شودبهارم ، قبل ازروییدن

توکیستی که با تعفن نگاهت

ترک برداشت صخره های کوه غرورم!؟

تا به آسانی، فاتح قله ی دلم شوی

وچه راحت برافراشتی پرچم پیروزی

وقتی گرم شد آغوشت

درآغوش دیگری!

وپاگذاشتی بربلندای قلب شکسته ام

مراچه عاشقانه فریفتی!

ولی چنان رها شدی ازمن

که تا همیشه حیرانی !

s@rv

Shereno.com/perofile.php?id=5531

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد